Sunday 7 August 2011

Anglers Delight 10 Jun & 17 Jun

                 Anglers Delight. Kolam pancing yang ada cerita kepada beberapa geng2 memancing termasuk Mus,Apin, Richie dan Pacik Azwal sendiri. (Psst.. Kita ja yang tau tu haha) Jun punya trip ada dua kali. satu trip duo bersama Apin(Bacho) + Badukangboy. Satu lagi trip Pacik Azwal, Mus, Richie (Piranha Hunter), Bacho dan BadukangBoy.

                Di sinilah kesabaran Pacik Azwal di"test" apabila ikan pertama Titir memutuskan talinya. Besar tu~~ Lepas tu Bulan-bulan pula bawa sparring, putus lagi tali. Yang selebihnya nda nampak. Yang komfem ada dalam 4 kali putus. Beliau pun berkata " mau beli tali braided juga ni" hahaha..

               Masa ni juga la Bacho mendapat habuan pertama beliau setelah minggu lalu nda dapat menaikkan ikan. Selungsung makanan dia. Tu Piranha Hunter bawa balik. Stim sedap oh. haha ada chef baru kita ni. apapun tengok2 la gambar untuk dua trip berlainan ni. Lain kali mau bawa compact cam ka baru best upload dalam blog. Kepada geng2 sekalian puasa ni mau turun mana? gatal da tangan ni tau. Pacik Azwal, suda beli braided? hehe
Bacho~~ Kau juga la yang hensem

 Aduh tebakar kulit. Macam kena panggang. Tapi ikan yang penting :D

No comments:

Post a Comment